lördag 10 maj 2008

suvi...

Tegelikult siiski kevad, aga ilmad on nii soojad ja päikeselised. Termomeetri pügal küündib üle 20 plusskraadi, päike särab taevas. Selline ilm on kestnud nädal. Eks ole näha kauaks seda jätkub. Täna olin esimest korda rannas päevitamas! Ja muidugi põlesin ära. Nagu ikka tagantjärele tarkus - oleksin pidanud end korralikult sisse kreemitama, sest selline päikesekiirgus tuli ootamatult ja nahk pole jõudnud harjuda. Kusjuures, ma ei uskunud, et ma siin üldse bikiinid selga tõmban ja teiste ette pool alasti vedelema lähen. Siin Rootsis on ju välimus nii fikseeritud... peidan iga rasvavolti, kartuses kogeda sadu pilke mu kõhul. Folk tittar i alla fall och skvallrar. Egentligen är det så att även om figuren är perfekt hittar de något annat att skvallra om men det är ju lättast att skvallra om det som syns direkt..dålig figur alltså. Falsterbo pole ju ei tea kui suur, siin on liiga palju inimesi keda ma tean, ja kes mind teavad. Inimesi, kellega ma suure tõenäosusega kuskil tänava nurgal kokku põrkan. Aga suutsin end siiski liivale vedada ja mitu tundi seal peesitada.

2 kommentarer:

Unknown sa...

eestis on kaa juba ilmad mitu päeva üle 20 kraadi olnud aga samas siin inimesed veel küll nii aktiivselt ei päevita. mõned käivad alles saabastega ringi:D:D:D, mis on minu meelest ebareaalne aga okei. Meil kohati on ikka üpris jahe tuul,nii et mina käin veel õhukese kampsiku ja jakiga ikka veel. aga muidu on hea. eks mul siis veab rootsi tulles, et saan kaasa võtta vad mõned õhukesed hilbud:)

-terje- sa...

Mulle räägiti, et siin on mais ilusamad ja soojemad ilmad kui juunis, nii et hoian sind ilmaga kursis. Vb läheb hoopis külmaks. Loogiliselt võttes peaks aga siin kogu aeg soojem olema kui Tallinnas..ikkagi lõunapool ju.