tisdag 30 oktober 2007

uued kogemused

Kui paljudel on õnnestunud näha sellist jalgratast? Rootsis leidub neid terve posu, Taanist rääkimata, sest see on taanlaste toodang aastast 1984. Kuna Lisa muretses endale selle, siis otsustasin viimaks seda laenutada ja katsetada. Odd riides ja kärus lebamas, algas meie tee mänguväljakule. Põhimõtteliselt ratas nagu ratas ikka...muidugi ei kõlba see maastiku- või matkarattaks, esiteks oma suuruse tõttu ning sellest tulenevalt ei võta see välja suurt kiirust. Aga midagi keerulist sellega sõitmises pole.



Minu uus lemmikteesort...Chai Latte. Segad pulbri võrdse koguse kuuma vee ja piimaga. Veel maitsvam saab vahustatud piimaga (=skummad mjölk), kasutades IKEA spetsiaalset vahustajat .



Põdrajaht ja metslooma liha. Mis metsloomi ma ka söönud ei oleks: põtra, hirve jms Homsest olen mõneks ajaks varustatud metssea maksapasteediga. Saades teada, et suguvõsas on kirglikke jahimehi, arvasin ma, et metslooma liha on vastik ja tülgastav, aga võta näpust. Liha nagu liha ikka. Muidugi saan ma maitsest aru, kas ma söön põdrahakkliha või seahakkliha (viimast küll Eestis)..men jag skulle säga att allt vilt smakar gott! Isegi põdra tükeldamise nägemine ei ole minust teinud taimetoitlast.

Inga kommentarer: