söndag 2 december 2007

detsember

Jõuluaeg kogu oma müstikaga on alanud. Eile oli jõulupidu Falsterbo golfiklubis keskmisest kesisema rootsilaua, kunstkuuse, golfimängiva jõuluvana ning kingitustega. Viimast said siiski lapsed. Täna Malmös väikesel šopingutuuril olles, tabas mind taas jõulumeeleolu. Jõulumuusika on igas poes, jõuluturg on avatud, rääkimata jõuluasjadest igas teises kaupluses. Rahvas tungleb ja rabeleb...kingitused vajavad ju ostmist. Mind valdas igatahes jõulupaanika, just kingituste osas. Polegi nagu eriti midagi kaasa tuua. Ilm igatahes lähenevatele jõuludele ei viita...vihma sajab, muru on roheline. Loodan, et Eestis on lumi maas. Ühest küljest on mul kahju, et rootsi jõulud jäävad läbi elamata. Teisalt pääsen ma kingituste ostmisest 10netele ja söön traditsioonilist kodust jõulutoitu ... ilma igasuguste iseärasusteta :D Ahjaa, släktjul on ju 16.12 Seega mingit sorti jõulupidu näen ma siiski. (Y)

Liv õpib vaikselt eksamiteks..ja kui ma nägin tema materjali hulka (4 paksu kõvade kaanterga kiirköitjat)...ma ei suudaks elusees seda pähe ajada. No jah, ta õpib arstiks... Ühesõnaga mind tabas tunne, et ma vist ei sobigi tudengiks..aga paberit oleks nagu vaja. Ma ei saa Livist aru. Tal on juba eriala..küll teisest valdkonnast, st graafilises disainis. Ta leiaks sellel alal hea töö. Pluss ta on iseloomult nagunii kunstnik. Tal on pere ja lapsed. Vanust ka..st 35 aastat. Milleks siduda veel ennast ülikooliga...õpingud võtavad veel aastaid. Enne, kui ta arstine tööle hakkab, on ta vanusegrupis 40+ Ma ei saa aru..

Eestisse tulekuni on jäänud 15 päeva. Varsti tuleb hakata asju pakkima.

Inga kommentarer: