söndag 9 december 2007

nädalavahetus

Laupäeval olin ma sunnitud end üles ajama 8.30 sest 9.30 oli plaanitud väljasõit mingile jõululaadale. Hommikused telefonivestlused Ingeri, Lisa ja Vyv vahel otsustasid mineku tunni võrra hilisemaks lükata. Sain jälle veidi kurjaks. Mu pahameelt ei leevendanud ka laat, sest see oli nii väike ja mõttetu. Kahetsesin, et sinna sõitsin; oleksin võinud koju jääda ning saanud kauem magada + pääsenud laste seltskonnast. Pärast Friskist sõin õhtust Liv ja Vyv juures, mis oli segu inglise ja rootsi köögist - pannbiffar ning riisipuding. Õhtule panid punkti kohv ja brownies Lisa juures.

Pühapäev. Ei saanud ka rahus magada. Kellelgi oli vaja helistada 10 paiku (tegelt helises telefon varem ka, kuulsin läbi une, aga ignoreerisin). Kell 10 ei ole iseenesest nii vara, aga kuna ma sain magama 02 paiku ning Inger ja Thore naasid oma bridžimängult 02.30 paiku siis oleks tahtnud kauem magada küll. Ülejäänud hommikupoolik oli rahulik, mul oli isegi aega oma asjadega tegeleda. Aga kl 12.30 paiku tõi Inger Ellioti siia :@ Siis kl 14 paiku maabus veel Lisa Sethi ja Oddiga. Seth jäi veel siia ka, aga õnneks suutis ta vanaisa talle seltsi pakkuda 2h. Kl 17 tuli Lisa siia ning sõitsime ta vanaema juurde õhtust sööma. Kui Sethi tujutsemine välja jätta, siis oli õhtu hea. Nüüd ma siis istun siin oma pahna keskel :D

1,5 h pärast võib lausuda "Tere tulemast töönädal!". Aga see on mu viimane! 17.12 on ka veel, aga lõpp on lähedal. Ees terendab 21 päeva puhkust.

Inga kommentarer: