torsdag 13 december 2007

Lucia ja viimane svenska

Täna oli siis kuulus Lucia päev. Ainus pidustus, mis mul näha õnnestus, oli lasteaia oma. See polnud küll päris õige, sest ega nemad ju neid õigeid laule ei oska (liiga keerulised) ... Üritus oli rohkem moepärast. Lucia päev on ju traditsioon ja kuidas ikka muidu neisse seda süstida, kui mitte maast-madalast pihta hakata. Pärast jagati veel glögi ja lussebulle'sid (spetsiaalsed saiakesed selleks päevaks. Safrani rikkad ning näevad välja kollatõbistena). Siin Rootsis on nad igatahes maitsvad. Pürksi omad olid rohkem kuivikute moodi). Kokku oli u 45 minutit väljas külmetamist.


Täna lõppes svenska kursus. Jaanuari lõpu poole alustame uue hooga, ilmselt lisandub uusi tegelasi ning vanu kaob ära. Väga tore on olnud. Rahvas on nii avatud :) Mu tänu kuulub Sabinale, kes oli nõus mind veidi hiljem oma õpilaseks vastu võtma...Tegelikult on meie "suhe" Sabinaga mitte just traditsiooniline, aga eks me ole täiskasvanud ka. Ma ei oskagi öelda palju ma olen juurde õppinud. Aga sotsiaalsest aspektist on tore :) Eks ma ise peaks ka rohkem vaeva nägema..

2 tööpäeva veel, nädalavahetuse pidustused. Ja koju. Õnneks läheb aeg kiiresti, aga puhkus kulub marjaks ära küll.

Inga kommentarer: