söndag 13 januari 2008

esimene nädal läbi

mis siis uuemat?

tööalaselt. lisal on projektiga selleks korraks kõik. mingid asjad on vaja veel teha, aga nendega ei ole kiiret nii, et nüüd on ta ise oddiga. ja mul on esme. kuigi nende kahega koos oli veits keeruline olid päevad siiski vaheldusrikkamad. Nüüd on mul tihti ideede puudus, mida Esmega peale hakata. Kui varem tundus temavanustega (st 1+) lihtsam, siis nüüd on vastupidi. Päris beebiga on veits igav, aga nii vähemalt pooleaastane põngerjas (ja alla aasta) on paras.
Ja ma igatsen Oddi. Õnneks ma ikka näen teda peaaegu iga päev, kuid ma ei saa ju teda oma emalt ära võtta ja paluda teda hoida. Veebruaris sõidab ta 6. nädalaks Taisse :'( Tagasi tulles ta ei mäletagi mind..

Elliot sai 3 aastaseks neljapäeval. Pidu oli laupäeval. Peale hea söögi mu jaoks eriti põnevat ei olnud. Pole nagu teiste vanematega millestki rääkida. Ahjaa, Odd oli minu :D Lisa oli töö tõttu Jönköpingis ning Maxil ka kergem. Ühesõnaga laupäeval ei tulnud puhkamisest eriti midagi välja.

vaba aeg. Jessicaga sain kokku. Lubasime, et hakkame kohe rootsi keele õpingutega peale (1x nädalas) aga seda pole juhtunud. Kuigi Malmö stadsbibliotek'i vaatasime üle. Siis trennis jõudsin korra käia. Kahjuks mitte rohkem. Ning täna oli ühine Süüria-pärane õhtusöök ning kuulasime reisimuljeid Tamaskusest.

Homme algab veidi raske aga samas sündmusterohkem nädal. Raske, sest Vyv on neljapäevani Prahas. Põnev, sest nii palju asju toimub: fika på engelska (klubi neile kelle emakeel on inglise keel ja ma olen elliotiga kutsutud), krisli tuleb külla, olga sünnipäev ning ilmselt šopingutuur malmös.
ilusat nädala algust!

Inga kommentarer: