söndag 20 januari 2008

nädala kokkuvõte

Üks raske ja teisalt nii sündmusterohke nädal tiksub viimaseid tunde. Vabandan, et ei ole kirjutanud, aga ma jooksen kogu aeg ajaga võidu ning kõik kuhjub.


Esmaspäeval sõitis Vyv Prahasse 4-päevasele konverentsile. Tavaliselt on Vyv see, kes varem koju tuleb ja hakkab toitu valmistama ja pool koormusest vajub vanemate tulekuga ära. Õnneks aitas Inger ka ning Liv tegi oma parima, et varakult koju jõuda. Ükskord ta isegi tegi loengust pausi...


Teisipäeval oli fika på engelska. Siin ümbruskonnas elab nii palju peresid, kus vähemalt ühel vanematest on emakeeleks inglise keel. Lapsi oli nii palju, et mine lolliks ja sellised 3-4 aastased ei mängi koos ka veel eriti. Ma nagu ootasin, et saaks rohkem vanematega rääkida, aga Elliotil oli ikka mu lähedust vaja. Aga ta polnud ainuke. Toitu-snäkki oli hunnikute viisi. Rahvas suht normaalne, aga mul on teine elu, ma ei pea arutama a'la kuidas inglise keelt elus hoida vms


Kolmapäeval oli fika på svenska. Saime kursakaaslastega Espresso House's üle pika aja kokku. Sai kuulda teiste puhkusest, pea kõik olid kodus käinud. Ja siis rääkisime kursusest. Tuli välja, et pooled, kes lubasid jätkata, hüppavad alt ära ning nüüd ei ole üldse kindel, kas kursus algab 28.01 või mitte. Ma loodan, et hakkab. Eks nüüd nädala jooksul selgub. Aga otsustasime, et kord nädalas või kahe tagant saame kellegi juures kodus kokku, teeme grammatikat, vaatame filmi, räägime jms Kolmapäeval on juba esimene kord :D No ja siis saame Jessicaga ka kokku.



Neljapäeval pärast õhtusööki helistas Inger: "Terje, mis oleks kui läheks kinno täna õhtul. Film hakkab 1h pärast, oleks poole tunni pärast seal". Vaatamata sellele, et ma filmist eriti muud ei teadnud, kui et see on rootsi oma, otsustasin pakkumise vastu võtta. Filmi nimi on "Arn - tempelriddaren". Film põhineb raamatu seerial, millel on ajalooline taust. Kui ma õigesti aru sain siis pole kõik päris nii just olnud..Kes rohkem tahab lugeda (inglise keeles), siis http://en.wikipedia.org/wiki/Arn_–_The_Knight_Templar



Reedel oli Livil eksam ning ta jõudis koju juba 13.30 ning siis läksin mina Malmösse šoppama. Ostsin mõned pluusid, käekoti ja suveks plätud. Allahindlused on ju igal pool. Jessicaga koos šoppasime, tegelt olin ma põhiline ostja, ta oli oma ostutuurid juba varem teinud, aga ta on hea nõuandja ning tore kaaslane. Kohvikus istusime ka ning fika'tasime ;) Õhtul läksid Liv ja Vyv sama filmi vaatama ning Inger oli valves. Istusin ka majas sees, vaatasin telekast "Let's dance" ehk siis eesti "Tantsud tähtedega"


Siis saabus kaua oodatud nädalavahetus. Krisli tuli külla, juhuu :D Sõitsime ratastel Falsterbos ringi, käisime rannas, Ingeril külas, itaalia kohvikus ja õhtul Malmösse Olgi sünnipäevale. Rahvast oli suht palju ning ainult mõned võõrad näod. Hästi hästi vägev oli, midagi suurt nagu korda ei saatnudki, men det var jättemysigt i alla fall. Kanonbra :) Tulime viimase bussiga (st 03.07) tagasi ning see oli rahvast täis. Rootsi teismelised lõugasid üle bussi, pugisid rämpsu nii et haises ja reostasid..hmm. Magama saime 04.30 paiku....


...ning täna sõime hommikust kl 13 :D Ja siis sõitis Krisli tagasi. Sõitsin ise ka Malmösse, Krisli läks bussi peale, et oma reisi Londoni suunas jätkata ning mina tegin kiire ostu Mobilia keskuses ja sõitsin tagasi. Meil oli järjekordne ühine õhtusöök, seekord meie juures.


Homsest hakkab uus nädal. Kergemaks ei lähe. Livil hakkab ülikooliaastate raskeim kursus - kirurgia. Päevad on pikad ja palju õppida. Aga ma saan hakkama, pean saama.
P. Syrus: "Keegi, ei tea, milleks ta võimeline on, enne kui proovib." The sun will always shine.

Inga kommentarer: