tisdag 22 januari 2008

tõesti, miks?

Miks? Miks? Mina küsin, miks peab 3 aastasel lutt suus olema? Nüüdseks on jõutud küll niikaugele, et sõber lutt on voodis, kuid neid on lausa 2 - üks suus ja teine pihus. Nemad küsivad, miks peab 3 aastast lutist võõrutama? No tõesti miks...Esiteks ikka seetõttu, et vanust on piisavalt, teiseks on oht valehambumiseks ning kolmandaks ei ole 3-aastane, enam suure imemisvajadusega titt. Või olen ma millestki valesti aru saanud?

Ja välling. Miks peab seda suurtes kogustes lapsele sisse jootma. Mul ükskõik, et räägitakse, et rootslased on selle peal üleskasvanud. Tegelikult on välling enam vähem sama mis talupoja eestlaste kört...koosneb teine piimast ja jahust (rohkem piima, et vedelam ning lutipudelist joodav oleks) ning on veidi paksem ja toitvam kui piima asendaja. Proosalisem põhjus on aga hoopis lapse rahulolekus, mille nimel ei peaks vaeva nägema.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Rootslased lihtalt lasevad kõigel iseseisvalt minna:D
kui aeg käes küll siis laps ise loobub aga ma leian kaa et see ei ole normaalne:P leip sellega ets ee poel eesti ;)
ole tubli. kallid.

ttrriinn sa...

vaba kasvatus, vaba kasvatus... teeb, mis tahab, sööb, mis tahab osv. nii ei lasu vanematel erilist vastutust. vähemalt nende endi mõttemaailmas. tehniliselt kui vanem last ei keela-käse-poo-ja-lase on kõik lapse enda tahe ja süü. ise tegid...