torsdag 24 januari 2008

svenskkurs hemma hos Yolaine

Eile õppisime siis svenskat Yolaine juures. No ja väike fika muidugi sinna kõrvale. Väga mõnus oli, Yolaine oli kõvasti vaeva näinud materjalide ettevalmistamisega. Kunagi tuleb ka minu kord.
Enne seda aga läks kõik nihu. Terve päev vedas viltu kuidagi. Suurematest äpardustest tuleks nimetada koogi küpsetamist ja kella mitte tundmist. Kook ei kerkinud piisavalt ning minu katsed seda paremaks muuta ei tulnud ka välja. Ning kohale jõudsin ma täpselt 1h varem. Nimelt oli kohtumine planeeritud 18.30 kuid Yolaine oli oma e-mailis pakkunud välja uue kellaaja (19.30) millele ma tähelepanu ei pööranud. Kirjutasin aadressi üles ja logisin välja. Nii ma siis saabusin 18.30. Yolaine polnud kodus, ta mees tegi ukse lahti ja ütles, et see hakkab kl 19.30 Shit. Ta kutsus mind edasi, tegi teed ja siis ma passisin telekat. Fun.. aga lõpp hea, kõik hea :)

Inga kommentarer: