måndag 7 januari 2008

tillbaka i Sverige ja esimene tööpäev

Eile saabusin siis tagasi Rootsi. Lend läks ilusti, ainsaks probleemiks mu hiiglaslik pagas, millest mu õlad siiani valutavad. Õhtusöök oli Ingeri juures, minu tuleku ja nende mineku puhul. Lendavad teised Tamaskusesse, nädalaks.

Tööpäev algas täiskiirusel. Kui Eestis oli puhkus (ja eile ka) siis täna oli töö. Kuna Lisa töötab veel oma projekti kallal, siis on mul Esme ja Odd mõlemad. Veel 2 päeva. Täna ei olnudki nii hull, vaatab, mis järgnevatel päevadel saab. Õhtuks olin veits väsinud aga tegin endale ühe lõõgastava vanni...mmmm..

Muidugi oli mul kaasas ports kingitusi. Õnneks meeldisid need kõigile väga väga. Lapsed tundsid ikka ära, Esme ja Elliot särasid nagu päiksekiired. Odd võõrastas veidi ja oli häbelik, aga õnneks mitte hullusti, st et ta sülle ikka tuli ja lasi endaga mängida. Ta on nii nunnu. Esme on eriti krutskeid täis läinud.

Ja külm ei ole siin ka mitte. Talve ei paista. Täna oli +3,6 kraadi sooja ning pärastlõunal sadas veel vihma. Otsi või kummikud välja.

Tervitusi kõigile talvisesse Eestisse!
p.o.k.

Inga kommentarer: