söndag 3 februari 2008

neljas nädalavahetus

Eile veetsin terve päeva malmös šopates ehk meeletult raha kulutades. Vahest ikka võib ;) Tegelikult jäi mul pool nimekirjast ostmata, eks siis mõni teine kord. Õhtul käsime aga Trinega kinos "Juno" vaatamas. Film räägib 15-aastasest tüdrukust, kes jääb rasedaks. Kuna ta aborti teha ei suuda, siis ta otsustab anda lapse adoptopteerimiseks perele, kelle kuulutuse ta leidis ajalehest. Juno vanemad toetavad teda igati, ei mingit näägutamist. Imetlusväärne on ka tema enesekriitika ning arusaam, et ta ei sobi veel emaks. Ning nii uskumatu kui see ka pole, annab ta lapse perele või õigemini tulevasele emale, sest issi sai kogu protsessi ajal aru, et ta ikka ei ole valmis. Ning Juno jätkab oma teismelise elu..nii tavaline kui see enam olla saabki.


Nii uskumatu kui see ka pole, ärkasin täna äratuskellaga. Vyv otsustas minna nädalasele toiduostule Höllvikenisse juba hommikul kl 10. Aga kuna mul endal oli ka paari asja vaja, no mis siis teha. Otsustasin nimelt küpsetada. Tegin mingeid šokolaadi küpsiseid, mida ma Lisa juures maitsta sain. Väga nämmad on :P Liv ja Vyv olid kutsutud sõprade juurde varajasele õhtusöögile, ma seadsin oma sammud Lisa perega Ingeri juurde. Panin end veidi viisakamalt riidesse, aga kuna Livi ja Vyv lastega polnud, istusime hoopis köögis ja teised olid suht igapäeva riietes. Siiski leidsid kõik, et ma näen snygg välja, ausalt öeldes hakkab see sõna mul üle viskama.
Ja uus töönädal algab...huh


Inga kommentarer: