lördag 23 februari 2008

viirused levivad

Neljapäeval läks Elliot siis tagasi lasteaeda ning oh üllatust Esme jäi haigeks. Õige ajastus, kui nii võib öelda. Ega ta eriti midagi teha ei jaksanud, vedelesime niisama diivanil. Teisalt ei olnud ta rahul ka, virises jms Haige lapse asi. Ja siis reedel või täpsemalt öösel vastu reedet oli minu kord haigestuda. Magsjuka nagu siin öeldakse ja siis sellega kaasnevad muud "boonused". Olin siis terve päeva tõvevoodis ning Vyv oli sunnitud töölt koju jääma, aga mis teha. Ma ei mäleta, millal ma ennast niii halvasti tundsin, aga õnneks olen tänaseks suures osas vormis tagasi. Kõht on veel veits imelik aga isu hakkab ka tagasi tulema, kõht läheb tühjaks xD Eks ma ole puhanud ka. Aga homne päev on veel enese vormi ajamiseks. ja siis esmaspäeval tööle..

Inga kommentarer: