fredag 1 februari 2008

nende päevade jätk..skål

Eile oli meil tõesti pärastlõunane vastlakuklitega fika lisa juures ja siis õhtul fikatasin jessicaga malmös. rääkisime jessicaga nagu alati maast ja ilmast, tööst ja kultuuride erinevusest jne jne

Täna olin ka peaaegu terve päeva lisaga koos..hommikul nägime poisse lasteaeda viies, siis juhuslikult tuli ta mulle vastu, kui ma esmega jalutasin..Planeeritud oli ühine lõuna, see viis keele alla. Ja siis veel väike fika pärastlõunal. Loodetavasti on lastel ka lõbusam...mul küll on. Seltkonnas olek teeb tuju kohe paremaks, kui nelja seina vahelt välja saab. Ning ma saan Oddiga ninnu-nännutada. Veidi rohkem kui nädala pärast sõidavad nad Taisse, kuueks nädalaks. Nuuks.

Tänasega sai töönädal läbi..skål för helgen! 2 päeva puhkust

Inga kommentarer: