fredag 11 april 2008

har man otur, då har man den...

Minu ebaõnnest siis...majanduslikust küljest vaadelduna..kõigepealt ei saanud ma laenuks Liv bussi kuukaarti, kuna tema telefon ei vastanud ja kellelgi polnud aimugi, millal ta tagasi tuleb. See tähendab, et pidin kasutama oma rabattkorti; iseenesest poleks viga, kui ma poleks ise pidanud raha peale panema. Olen seda kaarti kasutanud erahuvides, nt rongipiletitele. Vb nad maksaks ka kinni, aga ma ei taha igat senti neile tšekil ette visata. Noo ja siis käisin täna Anniga Lundis kinos. Anni ostis piletid ja ei märganud, et ma oleks saanud noorte piletiga, mis on 20 SEK odavam. Ühesõnaga, kaotasin selle raha. See pole ju küll ei tea kui suur summa aga mul on suht iga kroon arvel praegu. Need on vaid mõned juhtumid...

Känns som om jag hade tappat balansen i mitt liv. Måste hitta den igen.

Inga kommentarer: