söndag 13 april 2008

Täna kolisin ma oma tuppa tagasi. Asi, mis mind marru ajas, oli see, et nad olid jätnud toa enda järelt koristamata. ma saan aru, et nad lahkusid täna suht vara, aga eile õhtul oleks võinud korra tolmuimejaga üle käia. siin on valge vaip maas, üle selle oli muru ja muld - nad olid muidugi jalanõudega sees käinud. nii, et esimese asjana võtsin ma tolmuimeja kätte. muud ma neile ette heita ei saa. 3 päeva oli mul puhkust (no ja nädalavahetus otsa)!!!

...Vyv ema helistas, kui nad olid koju jõudnud. Mulle oli voodi peale jäetud kommikott. Või mis kommid, õigemini maisipallid šokolaadis. Tänasin siis teda ja ta ema ütles: "ma ei tea, kas sulle need maitsevad, ma ei julgenud päris kommi osta, sest vyv ütles, et sa vaatad viltu, kui ta toidusse liiga palju rasva paneb..." a'la, et ma ei tea, kas sa sööd kommi. ma pidin naerukrambid saama. muidugi ei meeldi mulle, kui toit liguneb rasvas, aga ega see ei tähenda, et ma kookidest-kommidest ära ütleks. Ma ei teadnudki, et nad nii arvavad, aga väga tore. Siis on kahtlusevari mu kohalt kadunud. Tegelikkus on ju see, et mul on magusaisu liiga tihti ja ma üritan, seda kontrolli all hoida. Aga ikka juhtub nii, et igal võimalikul hetkel vuran ma rattaga lähimasse kohta, kust midagi nämma saaks.

Inga kommentarer: