söndag 1 juni 2008

30 dagar

Täpselt nii palju on mul veel päevi jäänud siin Rootsis. Uskumatu, kuidas aeg lendab. Järel olevad nädalad on planeeritud ning enne kui ma aru saan istun ma lennukil teel Eestisse. Järgmine nädalavahetus olen Stockholmis, niisama väljasõidul. Siis tuleb karm periood - nädal aega laste eest hoolitsemist (koos Ingeri ja Thorega), sest Lisa ja Max sõidavad kahekesi USA'sse. Järgneb jaanipäev och sen kommer min syrra hit :) Ja ka need viimased vabad päevad kavatsen ma ära planeerida.

Ka lõppev nädalavahetus oli planeeritud. Reedel sain vanade kursakaaslastega kokku, istusime sellises kohas nagu "Moosehead". Nimele vaatamata täiesti tavaline baar-restoran. Rootsis on reedeti eriti populaarne "pärast tööd kohtumine" st pärast tööpäeva lõppu kl 17 minnakse kuskile õhtust sööma, hiljem võetakse mõned dringid ja siis istutakse kambaga hiliste tundideni. Väga raske on vaba kohta leida kuskil. Laupäeval oli Gleni juures soolaleivapidu. Suhteliselt palju rahvast oli, aga seltskond jagunes suuresti kaheks - inglise ja rootsi keelt rääkivaks. Olime meie, st kursakaaslased (Glen nende hulgas) ja siis Gleni töökaaslased - ta töötab Kopenhaageni rahvusvahelises koolis. Iseenesest oli tore. Täna käisin Trinega kinos vaatamas "What happens in Vegas". Film osutus paremaks, kui ma arvanud olin. Naljakas ja armas samaaegselt!

Inga kommentarer: