lördag 14 juni 2008

Jäänud on 2 ööd ja 1 päev lastega. Odd on olnud suhteliselt ok öösiti, ärkab üks kord, et oma vellingut saada ja siis hommikul, kui üles tõuseb...paar korda on olnud ikka väga varajased ärkamised. Ma ei jää ju kohe uuesti magama ka, võtab ikka aega enne kui uinun. Täna lõi tegelikult väsimus välja ja kopa viskas ette...Odd virises palju, oli näljane ja unine. Aga õnneks on ainult natukene veel jäänud, suurem osa on seljataga.
Minu vastutusel on olnud enamasti Odd...päeval ta magab, st mul on paar tundi enesele :) Teisalt on ta kohati suht nõudlik laps...Mulle käib närvidele ka see, et tegelikult peaksid Inger ja Thore lastega olema ja ma peaks neid aitama, aga tundub, et on vastupidi, st nemad aitavad mind laste hoidmisel :S Vaevalt, et Inger ja Thore enam lapsi nii pikaks ajaks enda hoole alla tahavad võtta..
Aga esmaspäeval sõidan ma siit minema! Lähen Katrele (au pair Göteborg lähedal) külla, st saan 3 lastevaba päeva ja siis lähen sealt Smålandi jaanipäeva pidama.

Inga kommentarer: