måndag 9 juni 2008

Stockholm 2

Pühapäeval jalutasin veidi vanalinnas ringi, aga tõesti natukene. Jättemysigt ställe. Meenutab kohati Tallinna vanalinna munakivisillutise, käänuliste tänavate, väikeste butiikide ja söögikohtadega. Mõtlesin, et šoppan veidi ühel tänaval, mis mulle viimase Stockholmi külastuse ajal (2a tagasi) silma jäi..Leidsin koha ülesse, aga mulje polnud sama ja mitte midagi ma sealt osta ei leidnud. Teiseks kuna mu orienteerumine on nullilähedane, siis tuli välja, et see tänav on vanlinnast väljas ja olin selle ühes otsas eelmine päev olnud. Targem annab olla (haa). Jalutasin siis niisama ringi linnas ja otsustasin lõpuks vanalinna tagasi suunduda. Aga minu tarkus tuli jälle mängu...suutsin sattuda linnaossa, kuhu mul polnud plaanis minna. Kell oli piisvalt palju ka juba ning kaardi abil läksin tagasi korterisse. Pakkisime asjad ja kiirustasime rongile. See rong oli eelnevaga võrreldes täiesti jura, istmed olid küll mugavad, aga ei mingit konditsioneeri, ei internetti ega raadiot. Aeglane ka veel, hilinemisega istusime (ja higistasime) rongis peaaegu 6h!!! Ühest küljest oli hea, et väga kiiresti ei sõitnud, lugeda sai vähemasti (kuigi istusin seljaga sõidu suunas).
Tegelikult lõppkokkuvõttes jäin ma reisiga väga rahule :)

Inga kommentarer: