lördag 7 juni 2008

Stockholm

Reedel sõitsime (Liv, Elliot ja mina) Stockholmi. Rongisõit kestis 4,5h mis on ausalt öeldes päris piinav (rong on vähemasti mugav. Eesti omadega ei saa võrreldagi). Homme tagasiteel Malmösse istume rongis 5,5h. Rong sõidab nii kiiresti ka, ligikaudu 200km tunnis...pea hakkab ringi käima ja lugeda ei saa kogu aeg, veidi paha hakkab..
Elame ühe Livi sõbranna korteris, kes nädalavahetuseks linnast ära sõitis. Eile Stockholmi jõudes jalutasime ümbruskonnas ringi. Hästi lähedal oleme kesklinnale, ainult 2 peatust metrooga (Y) Muudki asjad on lähedal - toidupood, videolaenutus, paar poodi (kus saab šopata), kohvikud ja söögikohad jne jne Mitte, et ma seda valikut ära kasutaks, aga... Õhtuti oleme olnud Liv sõbranna Sami juures, kes elab samal tänaval. Algul mõtlesin, et ehk lähen istun õhtuti kuskil, aga oleme sealt suhteliselt hilja ära tulnud ja ausalt öeldes olen väsinud.
Ilm on olnud väga soe, eile oli 28,5. Ausalt öeldes natuke liiga palju, et mööda linna loivata. Täna oli veidi jahedam.
Täna šoppasin pool päeva linnas...ostsin seda ja teist. Siis käisin veel Skansenis (nagu Tallinna Vabaõhumuuseum). Iseenesest oli tore, ilus koht ja nii, aga Vabaõhumuuseum on mulle südamelähedasem kuidagi...Skansenis olevad ehitised tunduvad mulle uuemad, kuigi vaevalt, et nad seda on...stiil on teine lihtsalt. Õhkkond jätab kuidagi teise mulje - modernsema.
Homme on plaanis vanalinna jalutama minna (ja ehk šopata veel). Tore on avastada uusi kohti ja teha põnevaid leide.

Inga kommentarer: