lördag 14 juni 2008

studentfest

Neljapäeval käisin lõpupeol. Nende sõprade tütar lõpetas 12. klassi. Aias olid telgid püsti pandud, palju oli igas vanuses rahvast. Tal on vägevad vanemad, need pidutsesid ka ning olid kutsunud enda sõpru. Pealegi ei ole Falsterbo suur, kõik teavad kõiki..Algul läksin Ingeri, Thore ja lastega, aga kuna pidu algas kl 19 siis aitasin varsti Ingeril lapsed magama panna. Inger jäi lastega koju, ma läksin tagasi. Algul olin Thore seltskonnas, ma ei teadnud seal eriti kedagi (st omavanuseid) ning rootslastega ei ole kerge jutule saada. Ajapikku aga hakkasin teistega rääkima ning sulandusin seltskonda. Nad olid küll vanemad kui mina, aga nad olid hästi toredad. Minu meelest on rootsi teismelised suht lapsikud, seetõttu leian paremini ühise keele vanematega, aga neil on elus käsil teine etapp ja erinevad perspektiivid. Aga tore vaheldus oli igastahes :)

Inga kommentarer: