lördag 3 november 2007

õhtusöök inglaste moodi

Vyv oli teinud traditsioonilist inglise sööki - Shepherds' Pie (juurviljad ja lambahakkliha kaetud püreestatud kartulitega) ja Yorkshire pudding (ahjus küpsetatud segu munast, jahust ja piimast). Jaa, see pirukas ei pruugi välja näha just isuäratav, aga minu meelest oli see maitsev :) Võib-olla tulenes see sellest, et ma olin trennist tulnuna meganäljane ja tühi kõht on ju kõige parem kokk. Lisaks tundub mulle, et ma hakkan ära harjuma kõige selle imeliku lihaga, mis siin pakutakse. Yorkshire pudding ei ole magustoit, vaid osa põhiroast. Lihtne ja maitsev, nagu soolane pannkook :) Õhtu lõppes aga filmi vaatamise ["Reign over me"] ning šokolaadi ja konjakiga. Ausalt öeldes on mul süda veits paha ja ma ei saagi aru, kas see on šokolaadist (eks mul endal ole ka tagavarasid) või õhtusöögist..või...

Inga kommentarer: