tisdag 6 november 2007

üks päev...

olin siis täna platsis kl 09.05 ja...kedagi polnud järjekordselt kodus. Täna ei saanud ma majja ka sisse, aga õnneks on leiutatud terrassid. ootasin siis 10-15 minutit ja sirvisin ajalehte. Minu hoolealune oli unne suikunud..ja ta ärkas (minu äratamise peale) 10.45 "Nice!" Ma saan aru,et lapse und ei saa planeerida, aga siiski ... ma oleksin saanud järjekordselt magada!!!
Pärastlõuna osutus siiski meeldivamaks...võtsime ette jalutuskäigu raamatukokku. Võtsin paar raamatut..eks näis, kui kaugele ma nende lugemisega jõuan. Ja siis veel ühe CD...jah, Rootsi raamatukogudes laenutatakse ka CD'sid :)
Siis oli veel tavapärane fika...4 täiskasvanut ja 8 last (kellest pooled on päris põngerjad alles). Kisa ja kära kui palju.
Õhtust sõime kõik siin, st Ingeri ja Thore juures, sest nad sõidavad homme nädalaks Hispaaniasse (mis tähendab mulle ka ajutist elukoha muutust). Põhiroaks oli kartul metspardiga. Nämm, nämm... :D Ja magustoiduks õunakook vaniljekastmega. Keele viib alla :P
Ja homme siis sel nädalal esimest korda trenni...nende kahe päevaga on mulle uskumatult palju rämpsu sisse läinud. On aeg sellest vabaneda!

Inga kommentarer: