måndag 5 november 2007

natuke kuri mina

Novembri saabumisega lükkus minu tööpäeva algus veel varasemaks, st kl 9'ks. Kuna ma pean tööle sõitma jalgrattaga ning lisaks kulub ettevalmistustele ning hommikusöögile parasjagu aega, siis tavatsesin end üles ajada 1,5h enne tööpäeva algust. Siis alustasin ma kl 9.30-10. Nüüd on puhkusel lõpp, aga kuna uni on magus, siis tuleb mul teele asuda hommikusöögita ja süüa töö juures. Eks ma harju uue rutiiniga. Täna, st minu novembrikuu esimesel tööpäeval, olin platsis täpselt 09.00 ... ning kedagi polnud kodus. Õnneks sain majja sisse, passisin seal niisama. Majarahvas ilmus lagedale 09.15 JA minu hoolealune magas. Seega oli mul veel 1h passimist, mille tegin parajaks hommikusöögi ja lehelugemisega. AGA ma oleksin saanud kauem MAGADA! Homme jälle kella 9'ks platsi...

Inga kommentarer: