lördag 24 november 2007

laupäev

Ärkasin täna kl 11...tundsin, veits süümepiinu, sest Liv ja Vyv olid ammu lastega üleval. Pealegi pole ma Liv ja Vyv mitu päeva näinud..seda küll minu tiheda ajakava tõttu. Peale selle lähen ma ka hilja magama ning kuidagi tuleb unepuudus tasa teha. Suutsin ennast kl 11.45 sundida uksest välja minema...ning oh üllatust, kedagi polnud kodus. Võtsin kiire hommikusöögi ja tulin oma pessa tagasi. Siiani ei ole vist kedagi kodus, kuigi kl on juba 14. Mul savi, nimekiri tegemistest-toimetustest seisab laual..aga teadmatus, kus nad on, on veider.
Õhtu on kätte jõudnud. Alustan sealt, kust pooleli jäin. Friskis och Svettis hakkas kl 15, kuna ma tahtsin midagi head poest saada, siis asusin tublisti varem teele. Minu üllatuseks polnud autot maja ees, st keegi oli käinud kodus, ilma et ma oleks märganud. Mis siis ikka..arvasin, et nad sõitsid Höllvikenisse nädalasele toiduostule. Vurasin siis jalgrattaga poodi ja pidin peaaegu tagant otsa sõitma Vyv'le, kes oli vankriga poe ees. WTF?! Kiiruga (ja kolinaga) pöörasin otsa ringi. Lootus on, et nad ei näinud mind või ei tundnud selja tagant ära. Tiirutasin siis veidi jalgrattaga ringi ja läksin trenni. Šopingutuur lükkus hilisemaks. Jõudsin koju tavapärasest hiljem ja hiilisin märkamatult oma tuppa. Ebameeldivaks üllatuseks seisis Ingeri auto maja ees. Mida veel? Dušš ja vajalikud toimetused ning siis õhtusöögile. Kõik istusid juba laua taga ja nad ei oodanud mind õhtusöögile. Kus ma siis veel sööma peaks? Lisa juures? Nojah, siiski leidus mulle sööki. Suht jäle..risotto seente ja rucola salatiga. Siis läksime Lisa juurde...see oli planeeritud. Tore, et keegi vaevus mulle teatama. Seal oli tore .. veidi veini, tee, kook. Tulin koos Liv ja Vyv'ga ära. Mis ma ikka seal teen. Nüüd vaatame filmi. The family man (En andra chans rootsi keeles)..mingi ameerika film aastast 2001. Vyv ja Liv istuvad mu vastas diivanil ja neil ei ole aimugi mu blogist :D
Õhtuga kerkis ka saladuse loor nende päevast. Hommikusöök oli neil naabri/sõprade juures. Istusid seal 3h. Siis oli Liv oma vanaema juures õppimas ja siis olid nad poes.

Aga tegelikult on ju nädalavahetus ning ma võin teha, mis ma tahan! Inger küsis, mis ma homme teen. Ämm..mu list "vajab tegemist" pole veel omadega lõpus. Kas ta tõesti ei taha üks kord nädalas tegeleda oma lapselastega paar tundi? Liv pole minult abi palunud nädalavahetuseks ja ega ma ise ka eriti paku...ses suhtes, et mu meelest peaks vanavanemad ka veits aega leidma.
Eks vaatab, mis homne toob..praegu on veel filmiõhtu :P

Inga kommentarer: