lördag 24 november 2007

Yolaine sünnipäev


Neljapäeval oli Yolainel sünnipäev...käime samal rootsi keele kursusel. Ta oli kutsunud kõiki kohvikusse pärast kursuse lõppu. Tuli välja, et kursust polnudki, sest Sabina oli haigeks jäänud ning meile polnud keegi teatanud. Läksime siis ühe kursakaaslase poole, ta tegi meile süüa ja siis rääkisme niisama :)
Sünnipäev ise toimus Turning Torso (pildil) all olevas restoran-lounges ning lisaks meile (st kursakaaslastele) olid ka tema sõbrad. Seltskond oli üsna suur..Ostsime kambapeale kingituse, mis läks minu meelest üsna kalliks, aga mis siis ikka. Ma ei hakanud ka õhtul mööda Malmöt ringi jooksma, et midagi ise hankida. Seda enam, et ma ei tea Malmöt eriti.
Palju me ei tellinud, piirdusime tüdrukutega klaasi punase veiniga. Õnneks, sest peo lõpus selgus, et igaühel tuli oma tellitud söök-jook ise kinni maksta. Väga imelik. Ma ei saa aru, miks ta kutsus siis sellisesse viisakasse kohta..oleks võinud samahästi koju kutsuda ... Ma saan aru, et rahvast oli suhteliselt palju (20 ringis), aga Juliene on (minu üllatuseks) 27, töötab ning tal on pere (mees ja laps)...suht jõukas tundub pealekauba. Kõigil olid suured silmad peas, kui tuli endal rahakoti rauad avada (ma kahtlustasin seda, aga ebameeldiv siiski). Seltskond oli vähemasti meeldiv ning õhtu lähendas kursakaaslastega.

Inga kommentarer: