fredag 2 november 2007

öine äratus

Öösel vastu reedet ärkasin kl 02.45 krabina peale..hiir, oli mu esimene mõte..Kobasin pimedas toas lambilüliti järele ning jäin kuulatama. Hääl kostus riidekapist (eraldi ruum toas). Kui ma ukse avasin, vaatas mulle vastu hiir - silmad olid suured nagu tõllarattad ja üldiselt nägi ta väga jäle välja. Paari kiire sammuga jooksis ta peitu või õigemini minu silma alt ära. Kontrollisin lõksu töökvaliteeti (jah, mul oli lõks ülesseatud, sest mul on ennegi hiirtega probleeme olnud) ning mu suureks üllatuseks ei olnud see töökorras. Ilmselt oli koristustööde käigus midagi selle vastu läinud. Pusisin siis lõksu kallal, et see jälle töökorda saada. Õnnestus. Uuesti uinuda oli raske. Hommikul oli lõks tühi ning mind valdas paanika, sest ma ei tahtnud veel mõnest oma asjast ilma jääda. Õhtul, kui ma töölt koju jõudsin...leidsin lõksust hiire. Viskasin laiba koos lõksuga (kilekotis) õue..ja samal ajal valdas mind järjekordne paanika.."aga kui neid hiiri on majas veel" ja "äkki plaanivad hiired mulle kättemaksu, et nende kaaslasele otsa peale tegin". Ei jäänud muud üle, kui uus lõks üles seada. Öösel magasin rahulikult ja hommikul oli lõks tühi...Mis edasi saab, ma ei tea..

Inga kommentarer: