söndag 11 november 2007

nädalavahetus

ega ma selleks erilisi plaane ei teinud. Ega siin midagi eriti plaanida polegi, sest tegevust ei leidu piisavalt. Siiski...laupäeval sõitsin Malmösse šoppama. Bussis mängisin 18 aastast ja hoidsin piletite pealt kokku 50% (vaatamata sellele tuli mul eesti rahas välja käia u 82.-) Õhtul olin öövalves, sest vanemad olid veinipeol sõprade juures. Kui ma olin viimase lapse kl 20.25 voodisse saatnud, algas minu õnneks rahulik aeg. Mõlemad magasid nagu notid..sain oma asjadega tegeleda. Kuhjasin endale sisse liitrite viisi rohelist teed, maiustusi, passisin netis ja tudeerisin svenskat. Vanemad maabusid kl 01 paiku. Ja hommikul tuli nendel koos lastega ärgata...aga mina magasin rahulikult.
Täna sõitsime lõuna paiku mere äärde. Jalutasime rannas ning sadamas. Meri, selle hõng; vahused lained, valge liiv...Õhtupoolikul sõitsime Höllvikenisse. Nemad tegid oma nädala toidu ostu ja ma kammisin teisi poode. Nüüd istun siin...ja lähen vist kööki tee järele..mis tähendab kindlasti vähemalt tunnist istumist seal..ahjaa ma elan ju nädala teises kohas. Mu siinsel toal ei ole majaga ühendust, pean läbi õue minema. Ja siis kui ma majja sisse lähen, siis ma kuidagi ei saa sealt tulema. Lihtsalt seepärast, et ma ei taha, et neile jääks mulje, et mulle ei meeldi nende seltskond. Meeldib..ja väga, aga on nädalavahetus ja ma ei jaksa kogu aeg lastega tegeleda. Ma vajan energiat terveks järgnevaks nädalaks. Aga laste juures olla ja nendega mitte tegeleda on ka imelik..see lihtsalt ei ole võimalik..
Homme on jälle esmaspäev...

Inga kommentarer: