söndag 25 november 2007

natuke kuri pühapäev

Alustasin päeva tervelt tund aega varem eilsega võrreldes ning suutsin kööki maabuda kl 11. Hommikune ilm oli kuri...suht tormine ja vihma sadas ka veel. Tegin hommikusöögiks võileibu ja järsku ütles Liv "Mõtle, sa saad magada kl 10ni" Mina "ja, aga ma lähen hilja magama ka" [nii 1-2 vahel, nemad 11 ajal] Liv "Aga ikkagi" No kammoon. Ise ta on valinud endale sellise elu, st lapsed. Igal emal on väikelastega raske. Mina ei ole selles süüdi. Ja ma ei pea ärkama selleks, et tema magada saaks. Küll minu rasked ajad tulevad. Seni naudin ma aga unemaailma nädalavahetuse hommikutel. Sain suht kurjaks. Nädalavahetused peaks olema minu pärusmaa. Teen, mis ma tahan.

Et enesetunnet paremaks muuta sõitsin ma Höllvikenisse. Sõin rämpsu Burger Kingis ja sõitsin tagasi. Muidugi oleks ma võinud ka kohalikust Statoilist hotdogi osta, aga Höllvikenis puudub võimalus mõne tuttva näoga kokku põrgata. Kammisin veidi teisi poode ka, aga midagi erilist ei ostnud.

Õhtusöök koosnes peamiselt nö leftovers'ist. Risotto, sink, halloumi juust, salat ning joogiks julmust. Mingi rootsi pärane jõulujook, midagi coca sarnast, veidi teise maitsega. Seal on vist humal sees. Nämm nämm. Nüüd ma tean, mida ma endale varun (+pehme piparkook).






Ja siis jälle filmiõhtu. Seekord siis "Toscana päikese all"..ei midagi erilist, aga vaatamiseks kõlbas. Paha tuju läks ka üle :)

Inga kommentarer: