fredag 2 november 2007

svenska

Keelekursus, kus mul on plaanis käima hakata, lükkus jälle edasi. Algul oli juttu, et alustame oktoobris, siis 6.nov ja nüüd on 13.nov ja ka see kuupäev ei ole kindel. Põhjus on lihtsalt selles, et kursusele ei ole registreerunud piisavalt rahavast (st vähemalt 8 inimest). Olen registreeritud B2 tasemele, mida loetakse üsna kõrgeks ja kui enamik on sellel tasemel, siis nad ei jätka õpinguid, sest nad saavad hakkama. Mis mõttes, ma ei saa aru?! Jah, ma saan hakkama, sest ma suhtlen ju rootsi keeles, aga ausalt öeldes, ei räägi ma ise just palju...Ma loen ajalehti, kuid ma ei tea iga sõna tähendust jne jne Tundub, et kogu grammatika ja sõnavara, mis ma kunagi õppisin, läheb rääkides meelest :S Kusagilt hangiti mulle ka mingi rootsi keele õpik, aga ma tõesti ei suuda end käsile võtta ja iga päev selle taga istuda. Parimal juhul avan selle paar korda nädalas. Sellest ei piisa ju, et ma oma rootsi keelega kuskile välja jõuaksin. Mul on vaja, et see kursus algaks võimalikult ruttu!!!

Inga kommentarer: