onsdag 14 november 2007

kõhklused ja kahtlused

Lisa ja Ingeriga rääkimine ei toonud asjasse selgust...vastupidi, ajas veel rohkem segadusse. Kui ma olin kindel, et jätkan B2 tasemel, siis Lisa oli teist meelt. Ühesõnaga, lõpuks helistas Inger Folkuniversitetet'isse, selgitas olukorda, ja küsis, kas on võimalik osaleda C1 taseme tunnis. On. Seega homme sean ma sammud järgmise taseme tundi, vaatan, kui keeruline see on, ja otsustan siis, millisel tasemel ma jätkan. Iseenesest ei ütle tähed midagi, taseme määravad kaasõpilased, aga ikkagi kardan ma, et see osutub liiga keeruliseks. Enda arvates olen ma tasemel B2, viga on selles, et kursusekaaslased on tegelikult madalamal tasemel. Seega, ma ei oskagi midagi arvata ega oodata C1 tasemest. Muidugi õpib inimene rohkem koos endast targematega :) Aga üleliia keeruliseks ei maksa ka asja ajada. Ma olen suurimas segadusepuntras...ma kahtlen ja ma ei tea, keda uskuda...

Inga kommentarer: