torsdag 1 november 2007

koerad

kindlasti mõtlete, millest selline teema? ikka sellepärast, et kahel siinsel perel on koer. Ma armastan loomi ja ma mäletan selgelt hetki, mil ma tahtsin endale nii väga koera, aga ema ei lubanud..eks ikka sellepärast, et korteris ei ole piisavalt liikumisruumi ning koerga tuleb ju väljas ka käia. Ühesõnaga loom tähendab uut pereliiget. Kuid oma koer on oma koer, hoopis teine asi on hoolitseda kellegi teise koera eest..Uskumatu kui närvi võivad koerad mind mõnikord ajada, ntx kui nad töllerdavad kogu aeg sabas ja lunivad toitu, isegi siis kui mul on käes purk lastepüreed; lakuvad nõusid pärast söömist ja nuusutavad iga vastutulijat, lootes midagi süüa saada. Siin ümbruskonnas ehitatakse üht maja ning suhteliselt tihti jääb see minu jalutuskäigu teekonnale. Mul on juba mark sealt mööduda, sest mul on tunne, et need ehitajad naeravad mu üle, sest Freja nagu lendaks nende juurde...ta lakub neid ja jookseb ringi mööda suurt ehitusplatsi ja siis ma pean teda taga otsima + mul on veel vanker (magava) lapsega. What a nice situation! Lisaks on Rootsis veel hea tava, et koerajunnid tuleb üles korjata..mysig! Ja siis ma lihtsalt ei saa aru, et kui inimene on suure osa ajast kodus, siis miks ta ei võiks ISE OMA koeraga välja minna...

Inga kommentarer: